پاسخگویی مستقیم مدیران سازمان تأمیناجتماعی به تماسهای تلفنی مردم
سرپرست ادارهکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمیناجتماعی گفت: در ایام هفته تأمیناجتماعی و با هدف توسعه تعامل با مخاطبان و پاسخگوی بیواسطه به ذینفعان، جمعی از مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف تخصصی سازمان تأمیناجتماعی برای پاسخگویی مستقیم به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردمی، در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان حضور یافتند و در کنار کارشناسان این مرکز، به تماسهای زیادی از سوی مخاطبان سازمان پاسخ گفتند.
به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابطعمومی سازمان تأمیناجتماعی؛ رحمان فراهانی اظهار داشت: ادارهکل ارتباطات و نظارت مردمی در راستای تحقق اهداف سازمان و جلب رضایتمندی ذینفعان، در چندین نوبت از معاونتهای سازمان برای پاسخگویی و برقراری ارتباط دو سویه میان سازمان و مخاطبان دعوت به عمل آورده که این امر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. در سال جاری این موضوع در هفته تأمیناجتماعی نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: مدیران و کارشناسان معاونت بیمهای در تاریخ 24 تیر برای پاسخگویی به سوالات ذینفعان، در مرکز تماس 1420 حضور یافتند و در این روز از تعداد 3155 تماس صورتگرفته با مرکز 1420 در ساعت 8:00 لغایت 10:00، تعداد 515 مخاطب خواستار صحبت با همکاران حوزه بیمهای بودهاند، که 115 تماس توسط همکاران آن حوزه پاسخ داده شد و سایر تماسها توسط کاربران مرکز یادشده پاسخ داده شده است.
فراهانی گفت: در تاریخ 21 تیر نیز مدیران و کارشناسان معاونت درمان سازمان تأمیناجتماعی برای پاسخگویی به سوالات ذینفعان، در مرکز تماس 1420 حضور یافتند و از تعداد 2016 تماس صورتگرفته با مرکز 1420 در ساعت 8:00 لغایت 10:00، تعداد 138 مخاطب خواستار صحبت با همکاران حوزه درمان بودهاند، که 81 تماس توسط همکاران آن حوزه پاسخگویی گردید و سایر تماسها توسط کاربران مرکز یاد شده پاسخ داده شده است.
وی افزود: مدیران و کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمیناجتماعی نیز در تاریخ 25 تیرماه در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی پاسخگوی سوالات و نقطهنظرات کارکنان واحدهای اجرایی تأمیناجتماعی بودهاند و به تعداد زیادی از تماسهای کارکنان از سراسر کشور پاسخ دادهاند.