کسب و کار

اهتمام موسسه رازی به حمایت از صنایع و تولیدات داخلی

معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، گفت: نیمی از مواد اولیه و اقلام مورد نیاز ساخت واکسن های موسسه رازی از شرکت های دانش بنیان و داخلی تامین می شود.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، دکتر علامرضا حنیفی در حاشیه آخرین روز هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما با حضور در غرفه موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: حضور موسسه در این نمایشگاه منجر به شناخت هر چه بیشتر از شرکت های دانش بنیان و شرکت های داخلی است و با توجه به تحریم ها هر چه این ارتباط بیشتر و تنگاتنگ تر باشد، در درازمدت هر دو مجموعه ذینفع خواهند بود.

وی افزود: در سال های اخیر بیش از نیمی از مواد اولیه و اقلام مورد نیاز ساخت واکسن های موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی از شرکت های دانش بنیان و داخلی تامین می شود که این موضوع برای هر دو مجموعه نیز سودآور است.
دکتر حنیفی با اشاره به اطمینان از محصولات داخلی تصریح کرد: تمام موادی که موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی برای ساخت واکسن به کار می برد چه مواد اولیه داخلی و چه اقلام ‌‌و مواد خارجی، پس از گذراندن تست های کنترل کیفی در آزمایشگاه های موسسه، مورد استفاده قرار می گیرند و نواقص احتمالی نیز طی این آزمایش ها رفع خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا