کسب و کار

نمایشگاه ایران فارما فرصت مغتنمی برای تعاملات صنایع دارویی و فرآورده های بیولوژیک کشور است

معاون تحقیقات و فناوری موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی نمایشگاه ایران فارما را مجالی برای تعامل میان شرکت های دارویی، صنایع بیولوژیک، پزشکی و دانشجویان و فعالان این عرصه عنوان کرد.

 به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه رازی؛ دکتر سهیلا مرادی بیدهندی با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما و حضور فعال موسسه رازی در این رویداد اظهار کرد: این نمایشگاه شرایط لازم را برای ارائه ظرفیت های موجود و توانمندی‌های کشور توسط متخصصان و صنعتگران در دنیای پویای دارو و صنایع وابسته فراهم کرده و شرکت ها و موسسات مختلف با حضور در این نمایشگاه به ارائه محصولات و تولیدات خود می پردازند.
وی خاطرنشان کرد: موسسه رازی نیز با حضور در این نمایشگاه می تواند تجهیزات، مواد اولیه و فرآورده های مورد نیاز خود را در فضای تعاملی ایجاد شده از راه های آسانتر و قیمت های مناسبتر تهیه کند و این امر به صورت متقابل از سوی موسسه رازی برای شرکت های خواهان دانش و تخصص رازی نیز صورت می پذیرد.
معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی افزود: همچنین این نمایشگاه می تواند راه تعاملی خوبی میان موسسه رازی و شرکت های خارجی باشد و اهداف خود را در راستای بهبود فرایندها و تجهیزات دنبال کند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه زمانی شایسته برای آموزش و یادگیری است، تصریح کرد: دانشجویان نیز می توانند با مراجعه به غرفه موسسه رازی علاوه بر شرکت در نشست های علمی با محققان و اساتید این حوزه در موسسه رازی، در رابطه با پایان نامه های مرتبط با حوزه فعالیت این مجموعه، مشاوره ها و راهنمایی های لازم را دریافت کنند تا در مسیر درست گام بردارند.
وی اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی ایران فارما دستاوردهای جدید در حوزه زیرساخت‌های صنعت داروسازی، مواد اولیه و ماشین آلات داروسازی و فناوری‌های نوین را ارائه می کند که حضور در آن برای علاقمندان و فعالان این عرصه نیز بسیار مفید و موثر است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا