کسب و کار

اصفهان سرمایه‌گذاری برای همکاری‌های مشترک با موسسه رازی را پیگیری می‌کند

استاندار اصفهان، با بیان این که موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، انباشتی از تجریبات، دانش، رویدادهای موفق و تاریخ ساز است، از پیگیری برای سرمایه گذاری بمنظور ایجاد فعالیت های مشترک با این موسسه خبر داد.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در بازدید از موسسه رازی و نشست با هیئت رئیسه و تنی چند از مدیران این موسسه که با همراهی سید مجتبی خیام نکویی، معاون وزیر جهاد کشاورزی همراه بود، اظهار داشت: خدمات و کارنامه درخشان موسسه رازی در کشور، افتخارآمیز و سبب شکرگذاری است که چنین موسسه مهمی در کشور فعالیت می کند و هر فردی که از این مجموعه بازدید کند به آن خواهد بالید.

وی گفت: موسسه رازی از مراکر فاخر کشور است و مقام معظم رهبری نیز به دفعات از این مجموعه یاد کرده و تاکید کرده اند که از موسسسه رازی به واسطه فعالیت هایش قدردانی و تکریم شود و همین موضوع، بزرگترین افتخاری است که این مجموعه به آن نائل شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: موسسه رازی، انباشتی از تجریبات، دانش، رویدادهای موفق و تاریخ ساز است و مسیر طی شده این مجموعه در پشتیبانی از کشور در بحران های مختلف در حوزه بیماری های مشترک بین انسان و دام و طیور یا بیماری هایی که متوجه انسان است مانند همه گیری کووید 19، این موسسه را متمایز کرده و جای بس قدردانی است.

مرتضوی، معرفی بخشی از فعالیت های متعدد موسسه رازی به گروه های دانش آموزی و دانشجویی را لازم دانست و افزود: در جنگ ترکیبی که دشمن طی سال های اخیر علیه کشور ما شروع کرده، تلاش کرده مراکز مهم و گوهرهایی مانند موسسه رازی که در گوشه و کنار این سرزمین وجود دارند را از اذهان حذف کند و تصویری مغایر با موفقیت های ملی مان را نمایش دهد؛ در حالی که معرفی موسسه رازی و انعکاس تلاش و مجاهدت های هیئت علمی، محققان و کارکنان آن، در هویت بخشی و ایجاد امیدواری در فرزندان این سرزمین نسبت به آینده درخشان آن بسیار موثر خواهد بود.

استاندار اصفهان، هدف از این بازدید را بهره مندی از ظرفیت های موسسه رازی در این استان خواند و گفت: با توجه به امکانات و ظرفیت های استان اصفهان در بخش منابع انسانی و وجود پژوهشگران با تجربه، ظرفیت های آزمایشگاهی و پژوهشی، همچنین وجود مجموعه های بزرگ تولیدی دام و طیور که بسیاری از آن ها در کشور رکورددارهستند، سرمایه گذاری برای ایجاد فعالیت های مشترک با موسسه رازی پیگیری خواهد شد.

مرتضوی افزود: استان اصفهان از سال های قبل، به دنبال ایجاد و توسعه ارتباط با موسسه رازی بوده و با توجه به ظرفیت های موجود، اگر غیر از این اقدام کنیم، به بخشی از جامعه پژوهشگران استان و سرمایه گذاری های انجام شده ظلم کرده ایم.

مقام عالی دولت در استان اصفهان، تاکید کرد: بازدید امروز و استفاده از نظرات مشورتی تیم مدیریتی و محققان موسسه رازی، در ایجاد بستری مناسب برای بهره مندی از تولیدات موسسه رازی در استان فراهم خواهد آورد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا