کسب و کار

بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت از غرفه موسسه رازی در نمایشگاه ایران فارما

معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن حضور در غرفه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در هشتمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما، در مورد چالش های موسسه با مسئولان این مجموعه گفت و گو کردند.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور و دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما، از غرفه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی دیدن و با مسئولان این مجموعه گفت و‌گو کردند.

معاون اول رئیس جمهور در این بازدید، ضمن قدردانی از دست اندرکاران موسسه رازی برای تولید محصولات بیولوژیک، گفت: چالش های این موسسه طی جلسه ای بررسی و رسیدگی خواهد شد.

همچنین اسدالله جعفری رئیس روابط عمومی موسسه رازی با اشاره به اهمیت این موسسه در موضوع درآمدزایی برای کشور، بر لزوم بهسازی و بهینه سازی ابنیه و تجهیزات موسسه رازی از طریق جذب اعتبارات ملی تاکید کرد.

وی یادآور شد: موسسه رازی دومین مجموعه در جهان است که در سه حوزه انسان، دام و طیور محصولات دارد و سلامت سه نسل از جامعه با واکسن های موسسه رازی به دست آمده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا