کسب و کار

جلسه توجیهی دانشجویان جدید موسسه رازی، برگزار شد

رئیس اداره آموزش و توسعه علمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی: تحصیل در موسسه رازی، فرصتی مغتنم برای دانشجویان و ارتقای توانمندی های علمی آن هاست.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ دکتر کاظم شاکرمی در حاشیه جلسه خوش آمدگویی و آشنایی دانشجویان جدیدالورود به موسسه رازی گفت: موسسه رازی از سال 1373 دانشجوی کارشناسی ارشد در دو درشته میکروب شناسی پزشکی و ویوروس شناسی پزشکی جذب می کند و امسال نیز به عنوان بیست و نهمین سال از این موضوع، 3 دانشجوی ویروس شناسی و 2 دانشجو در رشته میکروب شناسی پزشکی در این موسسه تحصیلات تکمیلی خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه به دلیل آشنایی دانشجویان با محیط و فعالیت های موسسه، سیستم آموزش و تحصیلات تکمیلی، کتابخانه، حراست و بخش هایی که در آینده تعامل زیادی خواهند داشت، برگزار شد، افزود: بر این اساس جلسه معارفه ای انجام شد تا دانشجویان با گروه های آموزشی، محیط موسسه و بخش های مختلف آشنا شوند و بدانند چه امکاناتی در اختیار دارند و در زمان رویارویی با مسائل و مشکلات احتمالی به بخش مناسب مراجعه کنند.

رئیس اداره آموزش و توسعه علمی موسسه رازی با بیان اینکه موسسه رازی تنها در مقطع کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو می کند، گفت: این امر برای رشته ویروس شناسی هر دو سال یکبار و رشته میکروب شناسی به صورت سالانه است که تعداد دانشجویان نیز با هماهنگی موسسه، توسط وزارت بهداشت تعیین می شود.

وی تصریح کرد: واحدهای ارائه شده این مرکز طبق آیین نامه های وزارت بهداشت شامل واحدهای نظری، عملی – آزمایشگاهی، کارگاهی – کارآموزی و کارورزی است.

دکتر شاه کرمی خاطرنشان کرد: تحصیل در موسسه رازی و استفاده شایسته از امکانات و امتیازات موجود در آن فرصتی مغتنم برای دانشجویان به منظور ارتقای توانمندی های علمی آن هاست که می توانند به بهترین نحو از این ظرفیت بهره ببرند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا