کسب و کار

حضور موسسه رازی در بزرگترین گردهمایی صنعت داروسازی ایران

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به عنوان یکی از حامیان اصلی هشتمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما 1402) از پنجم تا هفتم مهرماه در محل مصلای امام خمینی (ره) حضور خواهد داشت.

 به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه رازی؛ هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته) با حضور موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که بزرگترین مجموعه واکسن سازی و تولید فرآورده های بیولوژیک خاورمیانه است، به مدت سه روز در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.

موسسه رازی در این نمایشگاه که تولیدکنندگان داروهای آماده مصرف، مکمل های رژیمی غذایی، ورزشی و مواد اولیه دارو، صنایع بسته بندی و پشتیبانی از جمله ماشین آلات دارویی شرکت می کنند، به عنوان یکی از حامیان اصلی نمایشگاه، ضمن حضور و معرفی دستاوردهای خود در حوزه های تولیدی و پژوهشی، با فعالان بخش های مختلف این صنعت تعامل خواهد داشت.

از جمله بخش های مختلف غرفه موسسه رازی، می توان به حضور مرکز رشد رازی با نمایش محصولات شرکت های دانش بنیان مستقر در این مرکز با هدف حمایت از صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان و فناور نام برد.

در نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما 2023، آخرین نوآوری ها، فرصت‌های سرمایه گذاری و کسب و کار معرفی و نشست های تخصصی برای علاقه مندان و فعالان برگزار می شود. موسسه رازی نیز با برگزاری وبینار و نشست های تخصصی در نمایشگاه و فضای مجازی، همچون دوره های قبلی این نمایشگاه، حضوری فعال خواهد داشت.

 این نمایشگاه طی روزهای 5 تا 7 مهر 1402 با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در مصلای امام خمینی (ره) تهران واقع در خيابان شهيد دكتر بهشتی، روبه روی خيابان ميرعماد دایر می شود و اساتید و دانشجویان، کارشناسان و فعالان و علاقه مندان این حوزه می توانند از ساعت 9 تا 17 از غرفه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به آدرس راهروی E شماره های 135 و 136 بازدید کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما یک گردهمایی بزرگ با رویکرد علمی، فرهنگی و تجاری است که با هدف معرفی توانمندی و ظرفیت های صنعت دارویی کشور، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت دارو، آشنایی با بازارهای جدید و ایجاد بستر لازم برای انتقال دانش فنی برپا می شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا