کسب و کار

ظرفیت سفیران ایرانی برای گسترش بازارهای جهانی موسسه رازی به کار گرفته شود

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی جنوب کشور – شیراز بر گسترش تعاملات این موسسه با بازار‌های جهانی تاکید کرد.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، با حضور در شعبه جنوب موسسه رازی در شیراز، از این مجموعه بازدید و در نشستی مشترک با علی شیرازی نژاد، رئیس شعبه به گفت و گو در خصوص استفاده بهینه از ظرفیت های این مجموعه پرداخت.
در این نشست، شیرازی نژاد، رئیس موسسه رازی شعبه شیراز، پس از بیان خدمات، تولیدات و معرفی فعالیت های این مجموعه، مطالبی درباره اهمیت وجود شعبه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در جنوب کشور در استان فارس و افتخارات این شعبه در حوزه دام و طیور و آبزیان عنوان کرد.

در ادامه این نشست، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، با قدردانی از رئیس و همکاران شعبه برای تلاش های صورت گرفته و ساخت واکسن های مهم و حیاتی، گفت: فعالیت های تحقیقاتی و دانش، تخصص و تجربه محققان و کارکنان موسسه رازی ستودنی است.
عزیزی، تولید ثروت در این موسسه برای کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: برای تولید ثروت ضمن تامین نیاز‌های داخلی، باید بازار‌های جهانی را نیز مد نظر داشت که هنر بازاریابی نیز در این راستا اهمیت دارد.
وی، تصریح کرد: موسسه رازی، مجموعه ای بزرگ، مهم و دارای توانمندی های فراوان است و می توان برای گسترش بازار‌های جهانی، از ظرفیت سفیران کشورمان بهره برد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر هم افزایی موسسه رازی با پارک‌های علم و فناوری نیز تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی یک ظرفیت بسیار خوب برای سرمایه گذاری در این عرصه است، اما هنر استفاده از این بخش نیز باید وجود داشته باشد.
عزیزی ضمن تاکید بر لزوم تسخیر بازار‌های خارجی گفت: بازار غرب آسیا یک فرصت کم نظیر برای موسسه رازی است و در این راستا می‌توان با رایزنی با سفرای کشورها، این بازار‌ها را در اختیار گرفت.
وی همچنین گفت: بحث تبلیغات محصولات نیز یک بحث جدی است به ویژه آن که محصولات بسیار خوبی در این موسسه تولید می‌شود و بسیاری از کشور‌ها نیز علاقه‌مند به همکاری با ایران هستند.
در ادامه رئیس موسسه رازی شعبه شیراز به مسائل و مشکلات و کمبودهایی که بر سر راه تحقیق و پژوهش و تولید بیشتر واکسن در این شعبه قرار دارد، پرداخت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا