کسب و کار

موسسه رازی میزبان هیئت کارشناسان کشور ازبکستان

یک هیئت از کارشناسان حوزه های کشاورزی و دامپزشکی کشور ازبکستان با حضور در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از این مجموعه دیدن کرد.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، هیئت هشت نفره از کارشناسان رشته های کشاورزی و دامپزشکی از کشور ازبکستان که برای آموزش و شرکت در کارگاه های آموزشی این حوزه، امروز وارد کشورمان شدند، در موسسه رازی حضور یافته و از این مجموعه بازدید کردند.

هر یک از کارشناسان این هیئت هشت نفره قرار است به مدت یک ماه در یکی از موسسات و مراکز زیرمجموعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاروزی، در زمینه های کشاورزی و دامپزشکی تحت آموزش محققان این مراکز قرار گیرند.

 موسسه رازی نیز از روز چهارشنبه، مجری و متولی برگزاری دوره ای یک ماهه برای یکی از این کارشناسان در خصوص ساخت واکسن های دامپزشکی است. این کارشناس طی مدت حضور در موسسه رازی، از بخش های مختلف تولیدی و تحقیقاتی موسسه دیدن می کند و آموزش های لازم توسط اعضای هئیت علمی و کارشناسان موسسه به وی ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ این دوره آموزشی پس از اتمام دوره آموزشی ویژه کارشناسان کشور مالی در موسسه رازی، با هدف آشنایی با شیوه تولید واکسن و فراورده های بیولوژیک از جمله نحوه جداسازی عوامل بیماری زا، شناسایی، تشخیص و تهیه بذر واکسینال و تولید و کنترل و تضمین کیفیت محصول پیش بینی شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا