کسب و کار

نیازها و چالش‌های موسسه رازی در مذاکره با معاونان وزارت بهداشت بررسی شد

دو تن از معاونان وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی به همراه مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با مسئولان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در هشتمین نمایشگاه دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) به گفت و‌گو و بررسی ارتباطات دو‌سویه پرداختند.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه رازی؛ دکتر سید حیدر محمدی، معا‌ون وزیر بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر محمد پیکان پور، مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو و جمعی از مدیران این سازمان از غرفه موسسه تحقیقات واکسن ‌و سرم سازی رازی بازدید کردند.

دکتر سهیلا مرادی بیدهندی معاون تحقیقات و فناوری، دکتر مسعود قادر معا‌ون تضمین کیفیت و اسدالله جعفری رئیس اداره روابط عمومی موسسه‌رازی که در این بازدید، میزبان مسئولانی از وزارت بهداشت بودند، در مورد روند تعاملات دو‌ طرفه و خواسته های موسسه رازی با مسئولان این وزارتخانه به گفت و گو پرداختند.

در این دیدار، دکتر پناهی ضمن قدردانی از زحمات موسسه رازی طی دهه های گذشته اعلام آمادگی کرد از روند فعالیت و توسعه موسسه همچنین گسترش عرضه و مصرف محصولات با کیفیت موسسه در کشور هر گونه همکاری و اقدام مقتضی را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اهمیت واکسن، واکسیناسیون و امنیت بهداشتی مردم گفت موسسه رازی در دهه های متمادی گذشته همواره منشا خدمت و حفظ سلامت برای شهروندان بوده است و باید این روند حفظ ‌و تقویت شود. وزارت بهداشت نیز در این مسیر از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهد کرد.

دکتر محمدی نیز با اشاره به برخورداری موسسه‌رازی از دانش فنی پربار و فعالیت دانشمندان آن، حمایت از این مجموعه را مهم خواند.

بیان نیازها و اقتضائات موسسه‌رازی در دوره های جدید از جمله بهره مندی از اعتبارات ملی برای بهسازی ابنیه و تجهیزات ساخت واکسن و جلوگیری از واردات واکسن و فراورده های بیولوژیک مشابه تولید داخل نیز از موارد خاص و مورد تاکید مسئولان موسسه رازی در این دیدار بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا