کسب و کار

امضای تفاهم‌نامه همکاری با هدف شناسایی بازار مصرف محصولات موسسه رازی در افغانستان

تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت تولیدی- توزیعی رازی و موسسه ای از کشور افغانستان با هدف شناسایی بازار مصرف واکسن های موسسه تحقیقات واکسن و‌ سرم سازی رازی در این کشور در حاشیه هیجدهمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور شیراز به امضا رسید.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ همزمان با برگزاری هیجدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته و‌ پنجمین‌ ‌نمایشگاه شیلات و آبزیان در استان فارس، مدیرانی از یکی از مراکز و موسسات فعال در صنعت دام و طیور کشور افغانستان با حضور در غرفه موسسه رازی، با مسئولان شعبه جنوب و مدیرعامل شرکتی تولیدی توزیعی رازی، در مورد تولیدات  دامپزشکی موسسه رازی مذاکره و گفت و گو کردند.

در این دیدار، که با حضور علی شیرازی نژاد، رئیس شعبه جنوب و مهدی حجازی، مدیرعامل تعاونی رازی با مسئولان افغانستانی برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای با هدف شناسایی بازار مصرف محصولات موسسه رازی در کشور افغانستان به امضای دو‌ طرف رسید.

گفتنی است؛ برخی تولیدات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در کشورهای اطراف به ویژه عراق بازار مصرف گسترده ای دارند و در این دیدار نیز هیئت افغانستانی با استقبال از فراورده های بیولوژیک موسسه رازی، خواهان توزیع و مصرف این فراورده ها در کشور متبوع خود شدند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا