کسب و کار

بررسی چالش‌های فروش و توزیع واکسن‌های دامپزشکی رازی

مدیر بازرگانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از بررسی چالش ها و معضلات حوزه فروش و توزیع واکسن با حضور نمایندگان پخش استانی و مسئولان موسسه رازی خبر داد.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ ابوالفضل معارف وند با اشاره به برگزاری جلسه با نمایندگان پخش استانی واکسن های دامپزشکی موسسه رازی که با هدف بررسی چالش ها و مشکلات در حوزه فروش محصولات برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با حضور نمایندگان پخش استان های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرق و آذربایجان غربی که بالاترین درصد مصرف واکسن های مصرف دامپزشکی را دارند، برگزار شد.

وی افزود: در حال حاضر شاهد وجود 2 یا چند نمایندگی در حوزه پخش واکسن ها در برخی از استان ها هستیم که این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده از جمله اینکه با وجود حجم مشخص میزان دام و طیور در یک استان، برای رقابت، نمایندگان به استان های همجوار نفوذ می کنند و تعادل فروش واکسن و میزان مصرف در استان ها به طور کامل مشخص نمی شود؛ بر این اساس یکی از مواردی که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت، وجود یک نماینده برای هر استان است.

مدیر بازرگانی موسسه رازی با اشاره به بیان نظرات نمایندگان پخش استانی در این جلسه، خاطرنشان کرد: از جمله مشکلات و مواردی که توسط نمایندگان پخش استانی واکسن های موسسه مطرح شد موضوع تاریخ انقضای واکسن ها، زمان تحویل، لزوم برگزاری سمینارها، همایش ها و اطلاع رسانی در این رابطه و آگاه سازی علمی به کلینیسین ها و دامپزشکان مشغول فعالت در فارم بود.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری چندین همایش علمی و آموزشی در استان های تبریز، مازندران و گلستان توسط موسسه رازی و تعاونی تولیدی- توزیعی رازی و استقبال کلینیسین ها از این همایش ها، سایر استان ها نیز درخواست برگزاری و حضور موسسه در این حوزه را داشتند.

 معارف وند گفت: گزارش هایی که توسط مدیریت بازرگانی از رصد 8 استان ارائه شده بود نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و همین موارد از سوی نمایندگان نیز مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس برنامه ریزی مناسب، تحقیقات، اعزام کارشناسان برای پوشش استانی بیشتر و بهتر، دعوت از روسای بخش ها در این جلسات و حضور در سمینارها در دستور کار قرار گرفت.

مدیر بازرگانی موسسه رازی افزود: موضوع بسته بندی ها، تخفیفات و مشوق های خرید از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا