کسب و کار

بیانیه موسسه رازی در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی

شورای فرهنگی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه، در بیانیه ای جنایت دهشناک و وحشیانه باندهای قتل و کشتار صهیونیستی علیه بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ این بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏
انا لله و انا الیه راجعون
بار دیگر، دستان جنایکار رژیم سفاک صهیونیست، داغی بزرگ بر قلب شیعیان، مسلمانان و آزادگان جهان وارد نمود.
وقاحت و انسان ستیزی رژیم منحوس صهیونیستی به جایی رسیده که در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعدانی بیش از ۱۰۰۰ نفر از مجروجین و کارکنان درمان و… را به خاک و خون کشیده است.
شهادت مظلومانه صدها انسان بی گناه و معصوم که به فیض رفیع شهادت نائل شدند را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه له الفداء، و تمامی جان های حق طلب و آزاده تبریک و تسلیت عرض می نماییم.
مجمموعه همکاران موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی این اقدام سخیف و ضد بشری که موجب نشستن عرق شرم بر پیشانی بشریت شده را محکوم می نماید و اعلام می دارد که خون به ناحق ریخته شده مظلومین بی شک نقطه پایانی بر فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است.
از همه دولت های عربی و اسلامی، چهره های تأثیرگذار و همه آزادی خواهان جهان و سازمان های بین المللی و حقوق بشری درخواست می شود که ضمن هوشیاری در برابر این رژیم سفاک، سکوت را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند.
﴿وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ﴾ (الشعراء: ۲۲۷)

شورای فرهنگی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا