کسب و کار

شناسایی نیازهای بازار عراق برای صادرات واکسن‌های دامپزشکی موسسه رازی

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، گفت: پس از صادرات محصولات و فراورده های پزشکی، زمینه صادرات واکسن های دامپزشکی این موسسه به عراق نیز به زودی فراهم خواهد شد.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ علی اسحاقی در سفری چند روزه به کشور عراق، به منظور بررسی نیازهای بازار واکسن های دامپزشکی این کشور، با همراهی مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی، رئیس اداره خریدهای خارجی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و مدیرعامل شرکت نمایندگی فروش سرم های درمانی ضد مارگزیدگی و عقرب زدگی این موسسه در عراق، از  نمایشگاه “کشاورزی و صنایع دام و طیور” این کشور، دیدن کرد.

وی در این بازدید، ضمن حضور در غرفه های مختلف و گفت و گو با مدیران بخش خصوصی فعال در زمینه توزیع و فروش واکسن های دامپزشکی، اظهار کرد: شناسایی نیازهای کشور عراق در زمینه واکسن های دامپزشکی و هموارسازی صادرات واکسن های دام و طیور موسسه رازی به این کشور، از اهداف این بازدید است.

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، گفت: این کشور در حوزه واکسن های طیور تخم گذار و گوشتی و نیز واکسن های دامی، بازاری مناسب برای مقاصد صادراتی موسسه رازی است.

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، اظهار امیدواری کرد، پس از صادرات محصولات و فراورده های پزشکی این موسسه به کشور عراق، زمینه صادرات واکسن های دامپزشکی نیز با حمایت سازمان دامپزشکی و بخش خصوصی این کشور به زودی فراهم خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا