کسب و کار

صادرات پادزهر مارگزیدگی موسسه رازی به کشور عراق تا سال 2029 تمدید شد

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، از اقدام وزارت بهداشت عراق مبنی بر تمدید مجوز ثبت محصولات موسسه‌‌رازی به این کشور تا پنج سال آینده خبر داد.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از مرزنیوز؛ دکتر علی اسحاقی رئیس‌موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که به همراه مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی و رئیس اداره خریدهای خارجی موسسه‌تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی سفر به کشور عراق سفر کرده است، درباره اهداف این برنامه گفت: این سفر به منظور گفت و گو با مقامات عراقی و پیگیری برنامه صادرات محصولات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به این کشور انجام شد.
وی افزود: در نشست با مدیر کل صدور مجوز وزارت بهداشت عراق، درباره ثبت محصولات پزشکی از جمله واکسن های “MMR” و فلج اطفال و پیگیری روند صادرات سرم های درمانی ضد مارگزیدگی به این کشور، گفت و گو شد و وزارت بهداشت عراق، ثبت محصولات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کرد.
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، یادآور شد: کشور عراق تمایل فراوانی برای مصرف محصولات و فراورده های بیولوژیک از کشورهای همسایه به ویژه ایران دارد و سرم های درمانی تولید موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در این کشور، از اقبال بالایی برخوردار است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا