کسب و کار

موسسه رازی گنج پنهانی است که باید معرفی شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز استقرار موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در استان البرز را ظرفیت ارزشمند و قابل توجه عنوان کرد و خواستار معرفی بیشتر این گنج پنهان در سطح کشور شد.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه‌تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ دکتر حمیدرضا رضایی در حاشیه بازدید از موسسه رازی و برگزاری جلسه با مسئولان این مجموعه به منظور گرامیداشت یکصد سالگی موسسه رازی، اظهار کرد: استعدادها و ظرفیت بسیار خوبی در موسسه رازی نهفته که باعث افتخار استان البرز است و گنج پنهانی است که باید در سطح جامعه معرفی شود.

وی افزود: با توجه به سیاست ها و حوزه فعالیت استراتژیک موسسه که تولید واکسن و فرآورده های بیولوژیک است، ممکن است عموم مردم آشنایی کافی با این مجموعه نداشته باشند و در این راستا خواستار آن شدیم که سلسله جلسانی را با حضور مدیران، خبرنگاران و جامعه روابط عمومی برگزار کنیم که باعث آشنایی بیشتر دستگاه های اجرایی استان با موسسه‌رازی شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز نتیجه این اقدامات را ایجاد ارتباط دوسویه میان مخاطبان و موسسه‌رازی عنوان کرد.

رضایی تصریح کرد: استقرار موسسه رازی در استان البرز ظرفیت ارزشمند و قابل توجهی است که می توان با تعامل با سایر دستگاه های اجرایی و نیز برگزاری تورهای رسانه ای، در جهت معرفی هرچه بیشتر و بهتر موسسه‌رازی برای کشور و استان البرز بهره برد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا