کسب و کار

پیام‌تبریک رئیس موسسه رازی به مناسبت روز ملی دامپزشکی

پیام‌تبریک رئیس موسسه رازی به مناسبت روز ملی دامپزشکی گفت: فعالیت های دامپزشکی ضامن سلامت و صیانت از سرمایه های دام و طیور کشور است.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تبریک روز ملی دامپزشکی، فعالیت های این حوزه را ضامن ارتقای سلامت جامعه و صیانت از سرمایه های دام و طیور کشور دانست.

متن پیام‌تبریک دکتر علی اسحاقی به مناسبت گرامیداشت روز ملی دامپزشکی بدین شرح است:

فرا رسیدن ۱۴ مهرماه، روز ملی دامپزشکی را به جامعه بزرگ، تاثیرگذار و متعهد دامپزشکی که بی دریغ برای ارتقای بهداشت و سلامت جامعه و صیانت از سرمایه های دامی، طیور و آبزیان کشور همت می ورزند و بی شک، فعالیت های آن ها ضامن سلامت و حیات جامعه است، تبریک و شادباش می گویم.

این مجال، فرصتی نیک برای یادآوری جایگاه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در عرصه دامپزشکی کشور است که با پژوهش های مختلف در حوزه دامپزشکی، مطالعات اپیدمیولوژیک و تشخیصی، مطالعات پایه واکسن و فراورده های بیولوژیک، مطالعات میدانی، تحقیقات توسعه ای و توانایی در تولید تنوعی عظیم از محصولات متعدد، طی حدود ۱۰۰ سال، خود را به عنوان منحصر به فردترین
مجموعه دامپزشکی کشور و منطقه معرفی کرده و به ارائه خدمات مشغول است.

پیشگیری از بروز بیماری های دامی و زئونوز (قابل انتقال و مشترک) بین انسان و حیوان، همچنین تامین سلامت فراورده های با منشاء دامی مصرفی مردم عزیز کشور، حاصل فعالیت های علمی دامپزشکان، دست اندرکاران دامپزشکی و‌ واکسیناسیون با واکسن هایی است که در حوزه دام بیش از ۹۰ درصد و در حوزه طیور بیش از ۳۵ درصد این واکسن ها در موسسه رازی تولید می شود.

امید است؛ به بهانه پاسداشت این‌روز، نقش دامپزشکی در بهبود سلامت و بهداشت عمومی جامعه بیش از پیش در میان مردم و مسئولان تصمیم گیر کشور تبیین و معرفی گردد.

علی اسحاقی

«رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی»

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا