کسب و کار

کشور الجزایر خواستار صادرات واکسن و انتقال تکنولوژی از موسسه رازی

صادرات واکسن و نحوه انتقال تکنولوژی از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به کشور الجزایر در جلسه‌ای با حضور نمایندگان این شرکت و مسئولان موسسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش دیده بان سلامتی و به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی؛ ابوالفضل معارف وند مدیر بازرگانی موسسه رازی در بازدید و جلسه با نمایندگان شرکت صیدال الجزایر که در سالن دکتر کاوه برگزار شد، اظهار کرد: موسسه رازی با یک قرن تجربه در زمینه تحقیق و تولید انواع واکسن و فرآورده های بیولوژیک در حوزه انسانی، دام و طیور آمادگی همکاری در زمینه صادرات محصول و نیز انتقال تکنولوژی به کشور الجزایر را دارد.

بحث و بررسی در خصوص واکسن های مورد نیاز کشور الجزایر، نحوه واردات، کشور های تامین کننده و مستندات مورد تایید کشور الجزایر جهت واردات از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

عبدالواحد فریمس نماینده شرکت صیدال الجزایر نیز این شرکت را تنها مرکز دولتی تولید و تامین کننده دارو و واکسن در الجزایر معرفی کرد و گفت: این شرکت تمایل به همکاری با موسسه رازی در زمینه واردات واکسن های دامی دارد.

وی افزود: برنامه بلند مدت این شرکت انتقال تکنولوژی و راه اندازی خط فیلینگ(پرکردن) و بسته بندی واکسن در کشور الجزایر است و در راستای آغاز همکاری با موسسه رازی، درخواست لیست محصولات صادراتی را داریم.

دکتر علیرضا یوسفی مدیر پژوهش، آموزش و تجاری‌سازی موسسه رازی نیز به بررسی حوزه استراتژی شرکت صیدال، نحوه انتقال تکنولوژی و الویت های این شرکت پرداخت.

بازدید از موزه روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در راستای آشنایی هرچه بیشتر نمایندگان شرکت الجزایری نیز صورت پذیرفت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا